joi, 30 noiembrie 2023

Să sărbătorim?


Mare sărbătoare ! Cine nu o știe?
Dar acum românii, mor, în sărăcie.
Pruncii sunt plecați ,slugi ,în țări străine,
Cum să intri -n horă ? Când nu trăiești bine .

Stau bunicii-n frig ,pensiile-s mici ,
N-au bani de mâncare, mănâncă urzici .
Însă vine iarna ,nu răsar nici ele ,
Of ,sărmanii mei ,vin zilele grele .

Unii-s duși prin lume ,s-au înstrăinat,
Cel care-a rămas, se simte vânat.
Taxe peste taxe ,traiul s-a scumpit ,
Ce mai ai române ,de sărbătorit?

Să mă prind de mână, cu acești șnapani ?
Care mă taxează, zi de zi ,de bani ?
Mulțumesc frumos !Joc în bătătură, 
Nu mă prind în horă ,cu cei ce mă fură !

Cât să le mai dau? Ce vor de la noi ?
Cine îi mai rabdă ,pe acești ciocoi ?
Ducă -se -n Alasca !Facă-și alți adepți ,
Nu mă prind în horă ,cu oameni nedrepți!

Si-au pus "speciale ",cu ce-s speciali?
Că ne jecmănesc,ca niște șacali?

Ce mai ai române, de sărbătorit?
Întinzi mâna celor ,care te-au mințit?

Celor ce-au promis că îți va fi bine,
Dar în scaun moale ,au uitat de tine .
Prindă-se în horă ,până amețesc,
De -astă mascaradă ,am să mă lipsesc !
 
Autor
Ciabrun Marusia
 
Vă îmbrățișez cu drag pe fiecare în parte și vă iubesc.
Dumnezeu să ne poarte de grijă Hristos în inimile noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog