luni, 24 iunie 2024

Valurile iubirii

                

Motto1:"Dragostea este zarea liberă și largă, unde sufletul poate să își întindă aripile – Charles Wagner
Motto2:"Iubirea este cea mai mare forță a omenirii și, totuși, cea mai modestă pe care ne-am putea-o închipui "– Mahatma Gandhi

Valurile mării m-au cuprins,
M-au purtat spre acel loc întins,
Unde totul este liniștit
Și împlinit,
Până la infinit.

Valurile mării sunt în inima mea.
Bat clopote alături de ea.
Inima mea e un imens val
Ce mă curăță și mă poartă spre întinsul,
Imensul mal.

Eu toată sunt un val imens,
Ce-nspumat se revarsă spre țărmul lumii divers.
Eu curăț țărmul ce-l întâlnesc în cale,
Cuprinzându-l cu bratele goale,
Iubindu-l cu imensitatea din mine,
Transformându-l cu atât de multă iubire.

Iar valul din mine crește,
Mereu sporește,
Se revarsă, te cuprinde și pe tine,
Purtându-ne unde ne va fi bine.

Lumea întreagă e un val
Ce cuprinde întregul pământ ce ne e mal....
Valul iubirii din noi,
Nu ne va lăsa niciodată,... sufletește goi!

Phy
Timișoara, sâmbătă 08.05.2024, ora 2,54÷3,01


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog