luni, 17 iunie 2024

Despre adevăr







" ... nu este nimic acoperit, care nu va fi descoperit, și nimic ascuns, care nu va fi făcut cunoscut!"
Matei 10:26
Adevărul, mereu la iveală a ieșit.
Cu toții, cândva, am greșit.
În trecut,
Am tăcut.
Am crezut,
Că nu se va descoperi răul ce s-a făcut,
Atunci, în trecut.
Am tăcut,
Crezând că trecutul va rămâne mut.
Uneori, greșeala imediat s-a aflat.
Alte ori, după ani, s-a dovedit cine e cu adevărat vinovat.
Nu poți ascunde la infinit,
Ceea ce ai greșit.
Ce ai ascuns,
Sufletul ți-a măcinat îndeajuns,
Încât s-a îmbolnăvit
Și în final a murit.
Poți oare fără suflet să trăiești?
Cum ai putea atunci, să te numești?
Om nu vei mai fi cu adevărat,
Ci un rătăcit, ce sufletul ți l-ai condamnat.
Phy
Timișoara, 17.06.2023, ora 6,05÷6,15


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog