duminică, 9 mai 2021

Dorinta nedorita


Nu-mi da , Doamne , viata lunga
Sa ajung o baba bleaga
S-ascund bani prin cate-o punga
Si sa-i caut luna-ntreaga !

Sa ma-mpiedic prin odaie
Si sa bombanesc intruna ,
Iar mosneagu’ la bataie
Sa il iau ca nu-mi da mana !

Sa-mi pierd dintii prin mancare
Si la molfait viteza ,
Iar par s-am cat oul are ,
Sa-mi dea liber coafeza !

Sa-ncurc zaharul cu sarea
Viii sa-i asez cu mortii
Si sa fac cu lelea Floarea
Spionaj in fata portii !

Sa-ncui usa la plecare
Ca tot omu’ , vorba’ceia ,
Iar cand vin de la plimbare
Sa nu stiu unde-am pus cheia !

Sa surzesc ca toata baba
Cand mosneagu nu-i da pace,
Da’ sa-nvart eu bine treaba ,
Si s-aud numai ce-mi place !

Ia-ma Doamne cat sunt verde ,
Nu o baba artagoasa ,
S-o ia fuga cin’ma vede
Si s-adorm cu limba scoasa !

Mai bine plangand sa zica
“De-ar mai fi trait oleaca !”
Nu sa tremure de frica
Baba asta nu mai pleaca ...?


Licuta Pantia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog