luni, 21 iulie 2014

Poate floare...




Multe răni săpate-n stancă
Au plâns nopțile-n-trecut,
Am migrat în zori senine
De iubire și cuvânt.

Am lăsat în urmă dorul
Chinuit de așteptări...,
Și-am pășit în câmp deschis
Presărat cu albe flori.
Am luat cartea de citire,
Învăț iarăși alfabetul
Prin cuvinte fac volute,
Plânge-n taină...el poetul!

Mă opresc la ceas de seară
Și îmbrățișez copacii,
Adun frunzele iertării,
Ne iubim cu toți că frații.
Aduc marea într-o cană
Și o sorb fără clipire,
Mă îmbat cu vise calde
În povestea de iubire.
Într-un lujer de bujor
Am legat cu fir speranța,
Gândul...că-ntr-o bună zi,
Poate floare... eu voi fi...
 

10.06.2014
Camelia Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog