joi, 23 septembrie 2021

Cum să-i mulțumești soacrei?

 

UUUUUUUU.... cum să-i mulțumești soacrei?!!!!!!! Din contră, să-i umilești (pe amândoi) că ție ți se cuvine totul...
Cineva voia să purtăm o discuție pe Mess. că ar vedea ea că eu aș putea să-i răspund la niște întrebări care o tulbură și chiar îi face viața un chin. Se află în Germania, e fericită, că și-a împlinit scopul și financiar și material, dar, că, duce o povară f. grea datorită soacrei ei, deja plecată de 20 de ani la Domnul, dar tot o mai chinuia...

Am făcut puțin haz, prin ai scrie, haha.. ce minte ai..! Ea m-a insultat zicându-mi că n-am inimă și nu mă doare de suferința ei noapte de noapte cum o vizează și îi spune că o așteaptă la poarta Raiului. Ea tremură seară de seară, e căzută într-o depresie, chiar șoc, că nu se poate bucura de nimic frumos din realizările ei, ale soțului și copiilor ei.

S-o învăț ce să facă să scape de aceste coșmaruri??? 

Am luat discuția mai în serios și am cerut să-mi povestească din fir a păr, cum se zice, tot ce s-a petrecut rău între soacră și ea. Atâtea câte au fost de multe păcate grele, nu și-a cerut iertare niciodată. nici la mormântare nu a fost iar că fiul ei nu i-a făcut nici-o pomană, nici un parastas, că doar el, fiul ei trebuia să-i facă... ce o privea pe ea?
Am îndemnat-o să reia toate parastasele, începând de la 40 de zile... să-i împartă în fiecare zi. Apoi să-i facă toate pomenile plus sarindare, până la ultimul Parastas de 7 ani, că se va liniști și sufletul soacrei și va deveni și ea o bună credincioasă fără depresii, tulburări psihice... etc. A înțeles că într-adevăr e o cale bună de a-și ispăși păcatele și disprețul purtat soacrei, dar deja trecuse 20 de ani de suferință... Și iată că Dumnezeu pedepsește pe cei ce încalcă Porunca:
„Cinstește pe Tatăl tău și pe Mama ta ca bine să-ți fie și mulți ani să trăiești pe pământ.”

Elisabeta Branoiu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog