sâmbătă, 14 septembrie 2024

O să le spun azi ,,mulțumesc”




O să le spun azi ,,mulțumesc
Acelora ce-mi sunt aproape,
Chiar dacă uneori greșesc,
Să-mi cer iertare, n-o să-mi scape.

Ei sunt acei ce mă suștin
Și-mi dau putere să zâmbesc,
Pe brațe, uneori mă țin,
Până învăț... iar să pășesc.

Nu uit ca să le mulțumesc
Nici celor ce-s la depărtare,
Care la mine se gândesc
Și își pun semne de-ntrebare.

Să nu vă faceți griji de mine...
Sunt bine astăzi... ca și ieri!
Și...așa eu, voi rămâne
Indiferent... de provocări.

Lui Dumnezeu, îi mulțumesc
Că zi de zi, îmi dă speranță...
Pentru tot ceea ce primesc,
Pentru o nouă zi, din viață.

Angelica Grosu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog