miercuri, 24 iulie 2024

Printre pietre ...ploi și spini..



Printre pietre ...ploi și spini..
Pe un drum cu mărăcini ...
O viață am tot umblat..
Am căzut ...m-am ridicat...

A fost greu...a fost ușor..
Au trecut încetișor..
Anii tinereții mele..
Plini de dor și de durere..

Înflorit-a floarea vieții...
Printre bolovani...
Am avut și prieteni..
Dar și mulți dușmani..

Printre lacrimi si suspine..
Am înaintat...mereu..
Alături ...prin ploi și furtună..
Mi-a fost numai Dumnezeu...

EL m-a așezat aici...
Si-a spus..,,înflorește "..
Și încet și cu răbdare.. .
Astăzi bobocelu-i...floare..

Printre pietre ...ploi si spini..
Astăzi înflorește o floare...
Însă câți dintre voi stiti...
C-a durut și încă doare.....?

Nu-i usor să rămâi floare..
Si cu sufletul curat...
E nevoie de răbdare..
De lacrimi atât de-amare..
Si de genunchii ...plecați..

Maria Pintican...

,,Înflorește acolo unde te-a așezat...Dumnezeu.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog