vineri, 22 martie 2013

ONOR..,.. POEZIEI...!



Prin cuvantu-mi ce clădeşte
Templu -n inimi din iubire
Azi, simţirea-mi dăruieşte
Un nou gând spre dăruire

Scrisă-i noaptea cu pasiune
Ce se-adapă din senin
Ca şi-o tainică misiune
Din etern izvor Divin

Nopţi când lumea e-n dormire
Le parcurg urmând chemarea
Făcând voii împlinire
Spre-ami aduce-n suflet floarea

Din cuvinte -i dau să beie
Spre-a-şi mai potoli din sete
Poeziei ce-n idee
Însăşi intră pe-ndelete

Rând cu rând sădindu-i rime
Ca să-şi curgă conţinutul
Ce-am dorit ca să exprime
Plănuindu-i începutul..

Când încet, încet se-nsiră
Eu doar pregătesc cărarea
Auzind căntul de liră
Ce-mi deschide ascultarea

Printre legi ce guvernează
Sensul vietii-n univers l
Mintea-mi umblă şi-şi aşează
Ce-a simţit spre-a spune -n vers

Armonia ce-i motorul
Din iubirea-I necuprinsă
Ce prin Taina-I Creatorul,
A făcut-o neînvinsă

O strecor spre-a fi vibrare
Cum în inimă simţesc
Spre hrănirea celor care
Bucuria -mi impărţesc

Cu podoabe nesfârşite
Ce-s alese pe moment
Î-i fac voile-mplinite
Prin curatu-mi sentiment

Nu-ţi pătez forma simţită
Cum eşti tu sau vrei să fii
Doară vorba-mi cea vrăjită
Te alintă ,cum doar ştii

Nu-ţi aduc haine alese
Care-ţi sunt magii străine
Numa -n vorbe înţelese
Te îmbrac să-ţi şadă bine..

Te-am chemat de-aniversare
Să-ţi dau straiele de gală
Să te duc spre arătare
În ţinuta cea regală

Azi de ziua ce destinul
Hotărându-ţi sărbătoarea
Să-ţi gustăm în tot, festinul
Cititori şi cititoare...!

În suflet cu primăvară
Şi cu tine ce-mi eşti dragă
Să ieşim prin lume-afară
Cine-o vrea să ne-'nţeleagă

În alături să ne fie
Lângă multele-ţi surate
Să întindem sindrofie
La mulţi ani!.. cu sănătate..

Oda scrisă poeziei
Este-un gând cu vii fiori
Din bagajul fanteziei
Adresat spre cititori..

Cu drag, respect şi preţuire; Vouă!!!

ANDREI BOTOŞANU
Buc. 21.03.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog