joi, 1 august 2013

Blestemul de tata te usuca ca o piatra





(Autor : Gabriel Manolescu ) - folclor medical romanesc.

Dar-ar Dumnezeu sa dea praf de piatra in gandul tau
Sa te zbati in foc , cenuse ,lacrima sa iti usuce
Sa mergi doar spre miaza-noapte
Soarele sa-ti stea in spate
Sa n-ai parte de noroc nici cat intra in ghioc
Gura sa ti se infunde graiu-ti nimeni nu-ti asculte
Mersul sa-ti fie cotit de toti sa fi ocolit
Fercirea ce mi-ai dat fie-ti plina cu pacat
Mainile sa nu te asculte visele sa-ti fie mute
Ochi care m-au vazut sa-ti ramana in asternut
Gura care mi-a zambit si sufletul prapadit
Sa iti fie astupata de pamant si praf de piatra
Sa n-ai liniste si soarta sa umbli beteag pe vatra
Ca durere mi-ai adus decand raul l-ai compus
Sa nu dormi pe patul tau viata toata sa n-ai somn
Si sa stii acuma tata ca sunt lepadat de soarta
Nu ti-am gresit cu nimic sufletul mi l-ai ranit
Si il las pe Dumnezeu sa faca pe voia lui
Blestem ziua blestem noaptea
El sa fie acel' care sortii sa dea ascultare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog