luni, 30 decembrie 2013

PLUGUSORUL


Aho, Aho de Anul Nou,
Vreau să vă urez din nou.
Anul ce vine, s-ăducă doar bine
Ţarina să rodească,
Femeia să te iubească,
Mamele prunci frumoşi să crească !

Ia mai mănaţi măi flăcăi,
Voi ce-aţi mai rămas pe-acasă,
Unde pita-i mai gustoasă,
Viaţa e un pic… mai grea,
Dar soarele mai frumos
Şi omul mai drăgăstos.

Bate biciul să răsune
Peste toate mările
Şi în toate tările !
Să răsune voia bună,
Că suntem azi împreuna !

Dragi boieri de viţă aleasă,
La cumpăna dintre ani,
Vă urez cu inima
De belşug să aveti parte,
Mult noroc şi sănătate ,
Că-i mai buna decăt toate!

Candela s’o aveţi aprinsă
Cu iubire şi credinţă !
Cerul inimii senin,
Casa voastră luminată
Şi în dragoste’mbrăcată. !

Ia mai mănaţi măi flăcăi,
Hăi, hăi….. !!!

Iar în trecere prin lume
Iţi doresc să ai un nume…,
Să fi OM de Omenie.
Omul bun şi omenos,
Are-n viaţă ce-i frumos !

Ia mai mănaţi măi flăcăi
Clinchete de zurgălăi
Alai mare, veselie,
La tot omul bun să fie !

Am plecat că vine Anul
Şi m-oţi bate cu toptanul!
De v-a plăcut urarea,
Vă las contul meu mai jos
Ca să am şi eu folos !

LA MULŢI ANI !!!
Noroc în toate,
Mult belşug şi sănătate !

foto internet

Camelia Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog