luni, 4 ianuarie 2016

M-am născut


Fotografia postată de Camelia Cristea.

Din puterea rugăciunii
M-am născut a mia oară,
Gândul bun în mine crește 
Și îmi cântă a primăvară.
M-am născut din foc și apă
Când ruinele din oase
Îmi intrase pân la sânge
Și dospeau în strâmte vase..
M-am născut iar din țărână
Ca un bob micuț de grâu
Să țin răul la distanță
Și tot binele în frâu.
M-am născut în dimineață
Pe un clopot alb de crin,
Vorba mea să fie dulce
Ca durerea să-ți alin.
M-am născut din rugăciunea
Sfinților ce știu a ține
În pocal iubirea-naltă
Și o floare-n piept de bine.
Și dau slavă pentru toate
Câte sunt și-or să mai fie
Un ochi plânge, altul râde
Și mă-aprind în bucurie.
foto sursa internet
din volumul "Ferestre deschise" Editura Singur 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog