marți, 27 septembrie 2016

O altfel de toamnă


De ce-ai venit la mine toamnă?
Îmi era cald şi-mi era bine...
Deşi toţi cred că eşti o doamnă,
Mă pot lipsi oricând de tine!
Te furişezi ca o amantă
În patul încălzit de soaţă,
Te crezi mereu boema damă
Nu vezi că eşti de fapt o hoaţă?
Îmi laşi câmpii fără de straie,
Copaci goliţi de-a lor podoabă
Şi flori murind fără să-şi vadă
Bobocii înfloriţi de vară.
Iar zilei, tu îi furi lumina,
La greieri, cântecul în noapte,
Copiilor, copilăria,
Iubirilor, dorinţi şi şoapte.
Şi marea azi o faci să zacă
În friguri, goală, neîncălzită
De-ndrăgostiţii care-şi scaldă
Iubirea lor înmugurită!
Iar mie-mi pui argint pe frunte
Şi brumă peste ani, în noapte,
Şi mă acoperi cu rugina
Din frunzele prin tine moarte!
Angelina Nădejde -- versuri din volumul "Suflet la ofertă"
Imagine preluata de pe internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog