duminică, 23 aprilie 2017

David un băietel drăgut

Iubitii mei, David un copil minunat de numai 5 anisori, cu mare talent de actor, a vazut video-clipul despre Fitness, pe care l-am facut cu ajutorul lui Dumnezeu. Atat de mult i-a placut incat il reproduce pe de rost, a observat si ca la un moment dat imi trag nasul fiindca nu aveam batista... este un copil extraordinar! Priviti-l cum imita motorul motosapei, cum ara cu ea... merge cracanat cum merg eu, ca sa nu calc pe unde an arat... Sa fie binecuvantat, el si parintii lui.
                      Preot Ioan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog