marți, 18 iulie 2017

Declarație de dragoste




Cad flori de-argint în părul meu
Iar tu îmi spui că sunt frumoasă,
Pe-al meu obraz ascund cu greu,
O cută-adâncă, nemiloasă.

Îmi zici să nu o bag în seamă
Că-ţi sunt cu ea la fel de dragă,
E semnul grijilor de mamă,
De-adânci trăiri, o viaţă-ntreagă.

Şi că îti place împlinirea
Pe care trupul o arată,
El a dat rod spre nemurirea
De viaţă binecuvântată.

Și că adori când sunt cu tine
Blândeţea ce o am în glas,
O linişte din mine vine
Şi te cuprinde-n tainic ceas!

Că mă iubeşti în tot şi-n toate
Dar dacă-ar fi s-alegi, ai lua,
Frumosul suflet ca pe-o carte
Şi-n aur tu l-ai îmbrăca.

Şi ai citi din ea în noapte,
Ca din ceaslov o rugăciune,
Cuvinte dragi rostite-n şoapte
Iar la sfârşit, o plecăciune.

Angelina Nădejde -- versuri din vol. "Suflet la ofertă"
Pictura:William John Hennessy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog