marți, 1 mai 2018

Sa fii mereu insetata, Inima mea




Sa fii mereu insetata, Inima mea
by Maria Karyn Lombrea

Cand ating pamantul
in rugaciune
Nu am alt tel decat
sa te ating pe Tine.
Orice cuvinte despre
Gradini, flori,
privighetori, dans
Sunt doar pretexte.
Inima este ca o
lumanare
Plina de dorinta de a
arde.


Luata de langa
Preaiubitul ei
Aspira iar sa fie una
cu El.
Despre Iubire nu poti
sa inveti nimic.
Iubirea vine pe
aripile gratiei.
...O, tu cel cu
buzele insetate, continua
sa cauti apa.
Acele buze insetate
sunt dovada ca vei gasi sursa apei.
“Vreau un sarut de la
Tine”,
A spus inima mea.


“Da, dar pretul este
viata ta!”
Inima a tresarit de
fericire
si a spus:
“Cui ii pasa de
pret?”
Sa fii mereu
insetata, inima mea,
Sa nu te opresti din
cantari…..
Fa astfel incat
ACEASTA dorinta
Tacuta, ascunsa adanc
in tine
Sa fie sursa
Fiecarui cuvant pe
care il spui.
A iubi inseamna sa
ajungi la Dumnezeu.
Niciodata in pieptul
unui indragostit nu va fi tristete.
Niciodata roba unui
indragostit nu va fi atinsa de muritori.
Niciodata corpul unui
indragostit
nu va fi ingropat in
pamant.
A iubi inseamna sa
ajungi la Dumnezeu.
Priveste in jurul tau
si daca vezi
fericire,
aceasta este datorita
iubirii.
Daca bucuria ar putea
vorbi,
iata ce ar spune:
“Iubirea mi-a dat
viata”.

La fel este si cu
mine;
singura mama pe
care o cunosc
este iubirea.
Demult, la inceputul
timpurilor,
iubirea mi-a dat
viata.
Mii de binecuvantari
pentru adevarata mea mama!
Felul in care faci
dragoste este
Felul in care
Dumnezeu va fi cu tine.
Iubirea este flacara
aceea care,
atunci cand este
aprinsa,
arde totul;
doar Dumnezeu ramane.
Fii sincera, inima
mea,
Distrusa si parasita,
Cum mai poti sa
alergi dupa iubire?

Fara o picatura de
apa,
Cum indraznesti sa
intri
In focul navalnic al
iubirii?
Spune-mi, inima
nebuna,
Ce sa ma fac cu tine?
Un prieten a venit
sa-l viziteze pe Iosif.
Iosif l-a intrebat:
“Ce mi-ai adus?”
Prietenul a raspuns:
“Ce as fi putut sa-ti
aduc
astfel incat tu sa nu
ai sau sa ai nevoie?
Nimic nu este mai frumos
decat chipul tau.
Ti-am adus o
oglinda.”
Ce nu are Dumnezeu,
dar ar putea avea
nevoie?
Lui Dumnezeu trebuie
sa-i aduci
o inima stralucitoare
pentru ca sa se vada
pe El insusi in ea.
Eu nu sunt tu,
nici tu nu esti tu,
nici tu nu esti eu.
Si eu sunt eu,
tu esti tu
si tu esti eu.

Am devenit unul,
atat de profund
Incat nu mai stiu
daca
eu sunt tu sau daca
tu esti eu.
Cand sunt cu Tine,
iubindu-Te
nu pot sa dorm.
Departe de Tine,
lacrimile
nu m-ar lasa sa dorm.
Doamne, este un
miracol
sa fiu treaz
în amandoua
noptile...
Dar ce mare diferenta
între aceste doua
trairi!


Rumi, "Iubirea a spus..." - ed. Kamala 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog