vineri, 11 octombrie 2019

O Clipa

-Sărut-mâna, tanti,
Iertați-mă că strig....
N-aveți să-mi dați și mie,
Un leu pentr-un covrig?

Cerșesc de dimineață,
Dar toți mă ocolesc,
Mi-e sete și mi-e foame,
De frig...nu mai vorbesc.

Atunci când seara vine,
M-acopăr cu cartonul,
Și mă gândesc la mama,
Că-i rece rău betonul...

-Iartă-mă, copile,
Dar unde ți-este mama?
De ce te-a lăsat singur,
Chiar nu își dă seama,

Că rătăcești pe străzi?
Picioarele ți-s goale...
-Știți, mămica mea...
Nu o să se mai scoale.

Au pus pe ea, pământ,
Acum un an de zile,
Iar taticu' mi-a zis,
"N-o s-o mai vezi, copile!".

De-atunci sunt amărât,
De-atunci am viață grea,
Trimis sunt la cerșit,
Să aibă el ce bea...

Mă întorc pe întuneric,
De multe ori pe ploaie,
Și dacă n-am bănuți,
Mă rupe...în bătaie.

Adorm cu ochii-n lacrimi,
Adorm trist și flămând,
Adorm murdar și singur,
Adorm cu mami în gând.

Văduva Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog