marți, 22 februarie 2022

Iisus din Nazaret (filmul)

 


40 de ani ani, Franco Zafirelli și cu mine am vrut să combinăm pe ecran atât partea divină cât și partea umană a lui Hristos Iisus, dar pe parcursul filmului ne-am dat seama că ne e imposibil să o prezentăm pe cea de-a doua." Spunea Robert Powell într-un interviu, cel care l-a interpretat pe Iisus în cea mai cunoscută ecranizare, cea din 1977.

" Înainte să joc în acest film nu aveam niciun interes față de religie și nu aveam nicio opinie față de Hristos. Acum cred în El și în divinitatea Sa. Înainte să primesc rolul aveam cunoștințe la un nivel limitat și imatur. Mi-am dat seama că acest lucru nu va fi de ajuns pentru mine ca actor în dezvoltarea personajului, așa că am început să citesc Biblia. Apoi am citit tot felul de comentarii și referințe. Iar după câteva luni în care l-am jucat pe Iisus am început chiar să cred în El.

Fratele meu, un ateu convins, s-a uitat la film împreună cu părinții mei și la finalul filmului, după scena crucificării mi-a spus <parcă te face să te gândești totuși, să îți pui niște întrebări>. Așa că, dacă eu pot transforma un ateu într-un credincios, atunci asta e cea mai mare realizare a filmului."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog