duminică, 29 mai 2022

Baladă de Teleorman...


Nu vă bucurați prea tare c-am ajuns la închisoare
Am să ies cât de curând și din nou am să fiu tare
O să fiu băiat cuminte și pentru bună purtare
Am să fiu eliberat , de n-apar alte dosare

Am plecat din Teleorman unde-am fost mare baron
Unde mi-am făcut palat de împărat fără tron
Nimeni nu mișca-n Județ făr-a mea încuviințare
La Tel-Drum și la Belina eu dictam orice mișcare

V-am mințit , v-am dus cu preșul cu a mea capacitate
Ați crezut că vă fac bine prin promisiuni umflate
Am schimbat tot ce-am dorit și mi-am arătat talentul
Am sfidat legile Țării călcând tot regulamentul

V-am promis cu-nflăcărare fericirea generală
Dar mi-am adunat avere pusă-n conturi la fereală
Știu că mulți nu m-ați crezut și ați pus la îndoială
Minciunile ce le-am spus despre marea jecmăneală

Pe temeiuri efemere , eu mereu v-am cerut votul
Și-ați crezut că-s patriot și-n mandat o să fac totul
Prin programe mincinoase v-am vorbit de-a mea credință
V-am lăsat cu ochii-n soare , uitând de-a voastră dorință

Când am fost șef de campanie , alegeri parlamentare
Am scos morții din morminte pe care i-am dus la votare
N-am precupețit nimic și din mine tot am dat
M-am căciulit la cei mari, dar pe toți eu i-am măturat

În justiție am făcut haos , pușcăriile-am golit
Am tras sfori în Parlament și pe toți v-am păcălit
Și în alte multe cazuri am făcut ce mi-a plăcut
Guvernul a zis ca mine , de-a mea frică a tăcut

Colegii parlamentari m-au încurajat pe față
Dar încurajarea lor m-a dus direct în instanță
Baronii de la județe , mari și tari în mușchii lor
Tot în slavă m-au ținut și mi-au dat aripi să zbor

Ulișorul din Caracal cu a lui ” altă-ntrebare”
M-a făcut să cred că este de multe lucruri în stare
Iar pleșuvul , om cu studii , care sunt doar pe hârtie
Cu tot Severinul lui , nu m-a scăpat de pușcărie

Turturica din Craiova , cea pricepută la toate
M-a făcut să cred și eu că fără mine nu se poate
De chelosul ce să zic , minte-n el cât păr pe cap
M-a lins și m-a periat și mi-a zis că o să scap

Papagalul zis cioc gros , cu a lui înțelepciune
A tot dat cu bâta-n baltă fără scrupul și rușine
El cu vorba-i de maidan face pe interesantul
Poporul mi-a pus în cap și acum sunt condamnatul

Mimoza nevinovată ”ministra ” mea de la Interne
Ascultându-mă pe mine , a dat cu lacrimogene
Fără nicio ezitare la Congres iar m-au ales
Președinte să le fiu pentru al lor interes

Am promis spitale noi , grădinițe , dispensare
Toate-au fost doar propagandă și v-am dus la disperare
Iar din patru-n patru ani , v-am promis autostrăzi
Au rămas doar pe hârtie , nu s-au asfaltat nici străzi

Dar m-a cipcit DNA-ul , rațe-n traistă mi-a găsit
M-am jurat ca nu-s a mele , dar mi-au zis ca am mințit
M-au judecat , trei și cinci și-n final m-au condamnat
La trei ani și șase luni , la-nchisoare m-au băgat

Veorica m-a tradat , Toderică mi-a dat pas
Tăricel s-a fofilit și numai folos a tras
Iohannis cu-a lui răbdare m-a adus în disperare
Kovesi fără-ncetare , mi-a făcut numai dosare

Și acum , voi ce m-ați lins pentru funcțiile date
Pentru pensii speciale și avantaje private
Să luptați în continuare așa cum v-am învățat
Să nu pierdeți privilegiul de la Iliescu dat

Vă mai dau însă un sfat , să nu-l puneți la-ndoială
Nu vă mâncați între voi , lăsați orice răfuială
Roata iar se învârtește , va veni iar pricopseală
Când din nou ne vom uni , vom intra iar pe ciordeală

Veți vedea că națiunea , toată va intra-n mirare
Și din nou ea va striga , a fost pură întâmplare
Lăsați legile cum sunt și sunt scrise ele-n carte
Numai eu le-am vrut schimbate ca să-mi pună mie parte

Până trece vijelia , stați cu capul la cutie
Ciocul mic și gura-nchisă , feriți-vă de hoție
Eu știu că aveți talent , dați dovezi de probitate
Toți să vadă cinstea-n voi , nu apucături ciudate

Iar acum vă las cu bine , merg acum spre mititica
Să aveți grijă de voi , și vă rog , n-o uitați pe Irinuca
Daca ea mă va uita , vă îndemn n-o condamnați
Gândul meu va fi la ea cât voi fi printre vărgați

De fugeam la Fortaletza unde stam cu ochii-n zare
Înapoi mă aduceau cum l-au adus și pe Mazăre
Nu mi-a reușit pasența , treaba rău s-a încurcat
Ordonanța nu s-a dat , de pușcărie n-am scăpat

27 mai 2019
Pret Ion Predescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog