marți, 25 septembrie 2012

BANCURI



Să încerc să vă scot din starea melancolică prin câteva glume:
• Bula statea linistit in fotoliu bea o bere si se uita la meci.Vine
nevastasa nervoasa si ii trage o tigaie in cap.
-Ce ai nevasta ai innebunit?
-Ce este cu biletul asta in buzunarul tau"laura 0799221545"
-E numele si numarul calului pe cere am pariat! Dupa 10 min nevasta il pocneste iarasi cu tigaia in cap.
-Ce ai nevasta ce s-a mai intamplat??
-TE-A SUNAT CALUL!!!
• Bula la scoala intr-o clasa de fete, Profesara anunta ca vor avea inspectie. Profesoara:
- In cazul in care auziti din gura lui Bula o prostie, sa fugiti toate din clasa.
La inspectie profesoara intreaba:
- Ce s-a construit la voi in oras copii?
Alinuta:
- La noi in oras s-a construit un magazin, o scoala, o biblioteca.
Miruna:
- La noi in oras s-a construit un hotel
Bula:
- La noi in oras s-a construit un bordel.
Cand aud colegele lui Bula toate fug din clasa.
Bula:
- Hhooo, proastelor, ca inca nu s-a deschis.
• Bulă se duce cu doi iepuraşi cadou la doamna profesoară care este foarte impresionată:
- Vaaai , ce drăguţi sunt! Cum i-ai prins?
- Călărindu-se!
• Bulă se întoarce acasă foarte trist, după ce plecase să ceară mâna prietenei sale. Văzându-l supărat, tatăl sau îl întreabă:
- Ce s-a întâmplat Bulişor, te-a refuzat?
- Da… Mi-a tras şi o palmă!
- Cum aşa? Nu i-ai spus cum te-am învăţat eu? “Draga mea, timpul se opreşte în loc pentru mine când privesc în ochii tăi!”
- Ah! Deci nu era “Ai o faţă de mi se opreşte ceasul!”
• Bula in China se duce la un ninja si zice:
- Ba, vrei sa ne batem?
Ninja, sigur pe el zice:
- Da.
Ninja ii da un pumn lui Bula de doarme o zi.
Cand se trezeste Bula zice:
- Ce a fost aia?
- Cheia nunjitzu.
Bula ii da un pumn lui ninja de doarme asta saptamana.
Cand se trezeste ninja zice:
- Ce a fost aia?
- Cheia franceza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog