duminică, 28 aprilie 2013

FRAZE FRUMOASE..


Daca intr-o zi o sa dispar fara nici un cuvant...oare cine va intreba de mine..?
Daca intr-o zi nimeni nu va mai sti nimic de sufletul meu ...oare o sa ii pese cuiva?
Daca intr-o zi nu o sa mai am idei de a scrie ....oare cine o sa ma incurajeze..?
Daca intr-o zi o sa fiu trista oare cine o sa imi alunge tristetea..?
Daca intr-o zi o sa fiu vesela ...cine o sa se bucure langa mine..?
Atatea intrebarii...of daca am putea sa traim fara atatea intrebari si viata noastra ar fi mai frumoasa...am putea sa vedem frumusetea ce ne inconjoara fara sa intrebam de ce sau cine....

Sa nu fii trist ca cerul este plin de nori , ca plantele rasar dupa ploaie,

Sa nu fii trist ca frunzele se pierd in adierea vantului,

Caci altfel cum te-ai putea bucura de primavara….

Sa nu fii trist pentru clipele pierdute, asa ai sa descoperi importanta fiecarui moment.

Sa lasi lacrimile sa-ti curga pe obraji,daca le opresti nu iti vei curata sufletul pentru bucuriile ce vor urma.

Sa zambesti, sa iubesti, sa daruiesti , sa fii fericit!

Gandul si sufletul omului e ca o perla,daca stii sa o slefuiesti va straluci in ochii celorlalti.....transmitand caldura sufleteasca si multa bucurie....E frumos cand stii ca iubesti,dar e si mai frumos cand stii ca rasplata iubirii tale.....este tot o iubire!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog