joi, 11 aprilie 2013

INTREBARE PENTRU DIRECTOR


 DOMNULE DIRECTOR

Subsemnatul,Vasile Ciorata,

 cu domiciliul in localitatea...,salariat la institutia pe care o conduceţi vă aduc la cunoştinţă următoarele : în anul 1980 m-am căsătorit cu o femeie care avea o fată de 18 ani dintr-o căsătorie anterioară.Peste ceva timp, tatăl meu care începuse să ne viziteze - la început fiind impotriva acestei căsătorii- s-a îndragostit de fiica mea vitregă şi s-a căsătorit cu ea fără să-mi ceară consimţământul.
Astfel, fiica mea vitregă, mi-a devenit mamă şi tatăl meu...ginere, eu fiind in acelasi timp socrul tatălui meu.
Sotia tatălui meu, adică fiica mea vitregă care în acelaşi timp este şi mama mea vitregă a născut un copil care este nepotul meu, fiincă eu sunt soţul mamei fetei vitrege, care în acelaşi timp este şi mama mea vitregă, iar băiatul născut este frate cu mine.
În acelaşi timp soţia mi-a devenit bunică fiindcă este mama soţiei tatălui meu şi în acelaşi timp eu sunt şi nepotul soţiei mele.
Nu mult mai tarziu, soţia mea a născut un băiat care a devenit cumnat cu tatăl meu, fiind frate vitreg cu soţia lui iar mie mi-a devenit unchi. Copilul meu este fratele fiicei mele vitrege,iar prin mama mea vitrega soţia mi-a devenit bunică iar eu am devenit bunic pentru mine.
Va întreb cu profund respect, daca fiul meu care in acelaşi timp este unchiul meu, cumnat cu tata şi frate cu mama mea vitregă, are dreptul la alocaţie de stat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog