duminică, 2 iunie 2013

Paradoxul vremurilor noastre în istorie este:


  • Ca avem cladiri mai mari dar suflete mai mici;
  • Cutostrazi mai largi dar minti mai înguste.
  • Cheltuim mai mult dar avem mai putin;
  • Cumparam mai mult dar ne bucuram mai putin.
  • Avem case mai mari dar familii mai mici,
  • Avem mai multe accesorii dar mai putin timp;
  • Avem mai multe functii dar mai putina minte,
  • Mai multe cunostinte dar mai putina judecata;
  • Mai multi experti si totusi mai multe probleme,
  • Mai multa medicina dar mai putina sanatate.
  • Bem prea mult, fumam prea mult,
  • Cheltuim prea nesabuit,
  • Râdem prea putin,
  • Conducem prea repede,
  • Ne enervam prea tare,
  • Ne culcam prea târziu, ne sculam prea obositi,
  • Citim prea putin, ne uitam prea mult la televizor si ne rugam prea rar.
  • Ne-am multiplicat averile dar ne-am redus valorile.
  • Vorbim prea mult, iubim prea rar si urâm prea des.
  • Am învatat cum sa ne câstigam existenta dar nu cum sa ne facem o viata,
  • Am adaugat ani vietii si nu viata anilor.
  • Am ajuns pâna la luna si înapoi dar avem probleme când trebuie sa traversam strada sa facem cunostinta cu un vecin.
  • Am cucerit spatiul cosmic dar nu si pe cel interior.
  • Am facut lucruri mai mari dar nu mai bune.
  • Am curatat aerul dar am poluat solul.
  • Am cucerit atomul dar nu si prejudecatile noastre.
  • Scriem mai mult dar învatam mai putin.
  • Planuim mai multe dar realizam mai putine.
  • Am învatat sa ne grabim dar nu si sa asteptam.
  • Am construit mai multe calculatoare: sa detina mai multe informatii, sa produca mai multe copii ca niciodata dar comunicam din ce în ce mai putin.
  • Acestea sunt vremurile fast-food-urilor si digestiei încete; oamenilor mari si caracterelor meschine; profiturilor rapide si relatiilor
  • superficiale. Acestea sunt vremurile în care avem doua venituri dar mai multe divorturi, Case mai frumoase dar camine destramate.
  • Acestea sunt vremurile în care avem excursii rapide, scutece de unica folosinta, moralitate de doi bani, aventuri de-o noapte, corpuri supraponderale si pastile care îti induc orice stare de la bucurie la liniste si la moarte.
  • Sunt niste vremuri în care sunt prea multe vitrine, dar nimic în interior. Vremuri în care tehnologia îti poate aduce aceasta scrisoare
  • si în care poti decide fie sa împartasesti acest punct de vedere, fie sa stergi acest mesaj.
  • Aminteste-ti sa-ti petreci timp cu persoanele iubite, Pentru ca nu vor fi lânga tine o eternitate.
  • Aminteste-ti sa spui o vorba buna copilului care te venereaza, pentru ca acel copil va creste curând si va pleca de lânga tine.
  • Aminteste-ti sa-l îmbratisezi cu dragoste pe cel de lânga tine pentru ca aceasta este singura comoara pe care o poti oferi cu inima si nu te costa nimic.

  • Aminteste-ti sa spui "TE IUBESC" partenerului si

  • persoanelor pe care le îndragesti, dar mai ales sa o spui din inima. O sarutare si o îmbratisare vor alina durerea atunci când sunt sincere.
  • Aminteste-ti sa-i tii pe cei dragi de mâna si sa
  • pretuiesti acel moment pentru ca într-o zi acea
  • persoana nu va mai fi lânga tine.
  • Fa-ti timp sa iubesti, fa-ti timp sa vorbesti, fa-ti timp sa împartasesti gândurile pretioase pe care le ai. 
  • SURSA
  • Pilde Si Povestiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog