sâmbătă, 1 iunie 2013

MULŢI ANI COPIILOR

 In filmulet  sant nepoteii mei...si imi este adresat..

E ziua lor e sărbătoare..
Hai să-i cinstim.. cum se cuvine
Boboci ce se deschid la floare
Spre viaţa -n suflet ce le vine..

Sunt puii noştrii ce aşteaptă
Să-i ocrotim punând iubire
În judecată ce li-i dreaptă..
Unde nu-i loc de amăgire..

Floarea iubirii a-nflorit
În inocenţă lor ce-i pură
Cu sufleţelul fericit..
Iubesc orice lipsiţi de ură

Crezând că tot ce vor se poate
Numai părinţii lor să vreie
Şi plâng cerându-le pe toate
Când le doresc, doar să le ieie

Nu ştiu ce-i gândul mincinos
Nici falsitatea nu-i a lor,
Iubesc ce-i dulce şi frumos
Şi ce-i curat e-n gândul lor

Putem şi noi.. să învăţăm
De la cei mici cum să iubim
Falsul din noi dacă-l lăsam..,
Cât ei de fericiţi să fim

De le-am promis ceva vreodată
Acum să ţinem promisiunea
În conştiinţa lor curata..
Să nu lăsăm amărăciunea

Ca ei vor fi acei ce-n vreme
Vor fi aşa cum i-am crescut
Când batraneţe-o să ne cheme
Spre vremile care-au trecut

Hai să le dăm acum iubirea
Să aibă zâmbet fericit
Să nu ne doară amintirea
Că n - am făcut ce-a trebuit

Din sufletu-mi deschis, azi vouă
Trimit un gând ce-i de urare
Să construiţi voi lumea nouă
Mai bună şi mai iertătoare.....!!!

Voi flori ce-aţi răsărit sub soare
Când lumea trece prin durere
Cu firea voastră iubitoare
Să fiţi cum inima v-o cere

Mulţi ani vă spun de ziua voastră
Voi ce ne sunteţi rod iubirii
Să înfloriţi ca flori în glastră
Frumoşi şi dragi.. ca trandafirii

Cu iubire către voi! Copii..

ANDREI BOTOSANU
01. Iun.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog