miercuri, 8 ianuarie 2014

RENAŞTERE


    Îmi ascund sub fard durerea cea mută,
    Tânguirea mea doar vântu-o ascultă,
    Şi de-atâta plâns văd mereu prin ceaţă
    În lumini de-amurg sau de dimineaţă.

    Când pe chip aştern zâmbet şi culoare
    Cei din jrul meu nu ştiu ce mă doare,
    Şi cu ochii-nchişi sângerez iubire
    Căutând prin vers,vis şi împlinire.

    ŞI-ntr-un tainic ceas,la vreme de seară,
    N-am să-ţi scriu de dor pentru prima oară,
    ŞI făcând din stele un alai regesc,
    Din frânturi de suflet am să mă-ntregesc....

Luiza Grama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog