sâmbătă, 21 iunie 2014

Am alergat


Am alergat prin ploi de tei în floare,
Și-am plâns tot așteptând să vii,
Am scris pe ușă resemnare...,
Au dat năvală toamnele târzii.

Am alergat să prind în palme răsăritul,
Să-ți dau din raze noi puteri,
Să tatuăm cu zâmbete și visul,
Să nu ne pierdem iar în nicăieri.
Am alergat prin candelabre aprinse
Și licurici am încercat să prind,
Dar mi-au intrat regretele în casă,
Și stau zgăite toate pe la geam.
Am alergat să-ți fiu răcoare...,
Și o fântână din care să bei,
Dar în deșert am fost o simplă oază...,
Tu n-ai venit ...și nici n-ai vrut să ei.
(replica la poezia “Am alergat” a poetului Aurel Chioran)
foto internet
Camelia Cristea
20.-06.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog