miercuri, 11 iunie 2014

Înger


Te invoc în rugăciune, îngere iubit al meu,
Nu lasă ca-n astă lume să mă pierd de Dumnezeu.
Nu lăsa ca firul ierbii să se usuce curând,
Și prin ploile de lacrimi, în țărâna să m- afund. 


Nu lasa ca noaptea minții, să mă-nvăluie-n târziu,
Și în trecerea prin lume, eu de Tine să nu știu.
Nu lasă tâlharul vremii să lovească fără milă,
Toți copii vor un înger, toți copii vor lumină.

Fă să ardă iar păcatul, vorba rea și nepăsarea,
Înflorește-n noi credința, pacea, lumina, răbdarea!
Și din spinii suferinței, din coroana lui Iisus,
Să curgă doar mir pe rană și iubirea Ta de sus!

foto internet
 Camelia Cristea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog