sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Amintiri


Camelia Cristea

Mă-mpovărez ades cu vorbele nespuse
Și las în joc tăcerea ca un firesc banal
Îmi strigă așteptarea de pe mânerul ușii
Mă-ascund în amintiri închise prin sertar.

Și-atunci cu ochii minții revăd povești trecute
Când zmeii tinereții treceau și munți-n zbor,
Cu aripi de lumină scriam pe harta vieții
Iar în căușul palmei strângeam roua din flori.

Simțeam cum iarba râde și verdele veghează,
Noi miroseam a fân și-a flori ninse de tei,
Pe brațul fericirii creștea chiar liliacul,
Iar cerul dimineții sclipea în ochii tăi.

Dar a venit târziul și haitele atacă...,
Când iarna troienește potecile spre noi
Mă încălzesc cu dor la flacăra poveștii
Și vreau mirajul ei să vină înapoi....

04-01-2015

foto internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog