miercuri, 12 octombrie 2016

Mai bine...




Voi ce dormiti in Parlament
Stiti ce inseamna frigul ?
Eu dorm acum pe acest ciment
Ca m-ati lasat atat de singur.

Daca as fi copilul vostru
M-ati m-ai lasa la colt de strada ?
Ar saraci guvernul nostru
Daca mi-ar da o masa calda ?

Parlamentari nu va e mila
De toti copiii amarati si goi ?
Copiii vostrii stau in vila
Iar noi dormim in ploaie si noroi.

Cu ce-am gresit de neiertat ?
Ca ne-am nascut sarmani , saraci ?
De ce-i copilul vinovat
Ca nu-i nascut din neam bogat ?

Voi mi-ati gonit parintii in straini
Ca-i slugariti pe-o bruma de simbrie ,
Ne-ati impartit in slugi si in stapani
Si-n casa noastra va platim chirie.

Sunt amarat si dorm in frig
Dar nu ravnesc la bogatia voastra ,
Voi aveti totul ...dar nimic
Din demnitatea saraciei noastre !!

Mai bine dorm pe trotuar
Acoperit cu frunze si cartoane,
Ca toata bogatia voastra-i in zadar
Daca n-aveti nici suflet , nici onoare.

autor ...Dorin Dumitriu.

11-10-2016

Sursa foto internet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog