miercuri, 11 ianuarie 2017

TRECEREA DE PIETONI


Iubiti credinciosi, dupa ce am primit mesajul de mai jos, m-am hotarat sa alcatuiesc, cu ajutorul lui Dumnezeu un mesaj despre traversarea strazii pe TRECEREA DE PIETONI.
"Parinte Ioan, slava lui Dumnezeu pentru toate! Ieri, un sofer neatent a dat cu masina peste mine pe trecerea de pietoni, nu am patit nimic dar... putea sa ma omoare sau mai rau, sa ma lase cu sechele. ITI MULTUMESC DOAMNE, CA AM SCAPAT CU VIATA SI NEVATAMATA".

 PE ZEBRA..., LA SEMAFOR...

Cand mahnit calatoresti,
Fii atent unde pasesti,
Cugetand la ce faci azi,
Sa nu dai de vreun necaz.
Sa nu treci nepasator,
Pe zebra..., la semafor,
Sa fii foarte vigilent,
La soferul neatent,
Caci diavolul mereu pandeste,
Cu ispita te loveste!

                                        TRECEREA DE PIETONI sau ATENTIE LA NEATENTIE!


          Iubiti credinciosi, este cat se poate de adevarat ca conducatorii auto trebuie sa acorde prioritate pietonilor. Insa, am vazut ca aproape toti cei care traverseaza, pe trecere, NU SE ASIGURA, NICI MACAR NU SE UITA sa vada daca masina care vine spre trecere opreste. Cineva mi-a spus suparat: Sunt obligati sa opreasca fiindca altfel raman fara permis sau vor sta in puscarie!" Iar eu i-am spus: "Asa este, ai dreptate, dar daca te loveste si ramai fara picioare (Doamne fereste!), el isi recapata peste o vreme permisul, dar tu picioarele, niciodata. Daca te omoara, intra la puscarie dar dupa cativa ani iasa, dar tu nu mai iesi niciodata din mormant!" Asadar, asigurate tu ca opreste, vezi daca este pe loc si numai dupa aceea sa traversezi!" Si apoi, cel care conduce masina spre trecere poate sa fie mort de beat, poate sa fie drogat, poate ca a furat masina, poate este neatent, poate nu are permis auto, sau poate se sparge un furtun de la sistemul de franare si URMEAZA O NENOROCIRE.
Preot Ioan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog