miercuri, 19 septembrie 2018

ÎNCEPUT DE TOAMNĂ

 
de Preot Sorin Croitoru
Vara nu mai e decât
O frumoasă amintire..
Timpul cel posomorât
De-acum pune stăpânire
Peste cerul cel azur
Care-n gri se colorează,
Peste lumea dimprejur
Care tot mai des oftează..
Soarele, din locul lui
Nu mai arde ca o plită;
Vina e-a Pământului,
Care-n fuga-i pe orbită
Se gândea la altceva
Și-a intrat în zona rece,
Iară noi pe scoarța sa
Ne uităm cum vara trece..
Dar va fi înlocuit
Anotimpul voii bune
Cu acela, mai iubit,
Al magiunului de prune:
Milioane de femei
De acum or să se scoale
După vechiul obicei,
Să aprindă foc la oale..
Gogoșarii copți pe jar,
Ghebe, vinete culese,
Ca-n toți anii, vor fi iar
Cheia marilor succese..
Tocănițe fel de fel,
Bineînțeles, zacuscă,
Pregătite cu mult zel
(Lasă-mă să scriu, măi muscă!)
Vor fi aranjate-n beci
De voioase gospodine,
Fiindcă-n vremurile reci
Tare vor mai prinde bine!..
Vai.. mi-am amintit de must
Și de-a "ursului putere"!..
Dați-mi un pahar să gust,
D-ăla bun, de zici că-i miere!
S-a dus vara și-oi tânji
După calda-i veselie..
Melancolic voi privi
Focul frunzelor de vie,
Gânditor mă voi plimba
Iar prin codrii de aramă,
Și atent voi asculta
Șoaptele naturii mamă..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog