vineri, 14 februarie 2020

IUBESC CÂND VREAU EU!



de Preot Sorin Croitoru

Nu iubesc când vor americanii,
Doar atunci, de "Sfântul Valentin"..
Mi-am iubit femeia în toți anii,
Când mai mult, la "maxim", când puțin..

Ce e asta, dragoste la ordin??
Ce-am pățit, m-am "bolunzit" de tot?
Nu sunt iubitor de meserie,
Ci iubesc și eu așa cum pot..

A întrat acuma obiceiul
Să iubim de Sfântul "Velăntain"..
Mare lucru, parcă până astăzi
Nu știam iubi atât de "fain"..

Dar mai bine-mi trag o ceartă bună
Cu femeia de la Dumnezeu,
Și-apoi mâine-oi face iarăși pace,
Dar le fac așa, de capul meu!

Obiceiul lumii păcătoase..
Să și-l țină, nu mă supăr eu.
Eu am obiceiuri mai frumoase
DE LA, CU ȘI DESPRE DUMNEZEU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog