duminică, 8 martie 2020

ADA DOAMNE, PRIMAVARA



   Bucuria mea, Sfantul Parinte, Arsenie Papacioc, zice asa: 


“Femeile sunt ca florile: Toate sunt frumoase, dar fiecare in felul ei, Barbatul trebuie sa se plece sa o ia adica, sa-i arate eleganta pretuire. Atunci floarea isi arata si mirosul si calitatile ascunse, pentru ca tu ai stiut sa rasfoieste adancurile si ai facut din ea ceea ce nu stia ea ca esti"

Cat de frumoase sunt versurile poetei Emanuela Repede: 

"ADA DOAMNE, PRIMAVARA si ramai si Tu cu noi, 
C-am avut atata iarna si inghet si vant si ploi,
Uita-Te in sinea noastra ce de viscole am avut,
 Da din nou un rost la toate,
Rostul care s-a pierdut,
Iarna sufletelor noastre,
 ne-a asprit, ne-a-nsingurat,
Am iertat pana si vara sub un zambet inghetat,
 Doar Tu Doamne, esti mai mare, decat coltii aspre ierni,
Sub vindecare fa un semn, ca sa ne chemi,
 Fa-ne Doamne sa-nflorim, cu copacii inc-odata,
 Si miros sa raspandim de credinta adevarata,
 ADA DOAMNE primavara, dupa care toti tanjim,
 Da-ne dor de cele Sfinte și putere sa iubim".


   🙏 Cu ocazia zilei de 8 Martie, un mare buchet de flori si LA MULTI ANI, tuturor femeilor! Sa va dea Dumnezeu sanatate si mantuire sufleteasca, voua si tuturor celor dragi ai vostri! Amin si Aliluia!
                                                                                                                               Preot Ioan .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog