marți, 17 martie 2020

Ne vom revedea…




Când erai mic eu te-am cărat în spate
Și te-am crescut copile ca pe-o floare,
Dar bătrânețea m-a ajuns și-mi ești departe,
Nu pot să-ți spun copile cât mă doare.

Că n-am știut atunci când erai mic
Că într-o zi tu ai să pleci și să mă lași,
Eu sunt bătrână nu-mi mai trebuie nimic
Dar aș fi vrut ca să rămâi același copilaș.

Un pui de om cu ochii mari și limpezi
Ce mă-ndemna mereu să-i spun povești,
Așa e viața ,mai câștigi, mai pierzi
Să nu regreți nimic din ceia ce trăiești.

Și dacă uneori plâng singură de dor,
Nu-mi vede nimeni lacrima ce-mi curge,
Iar dacă mâine fără tine am să mor
Te rog acum copile… nu mă plânge.

Chiar de n-ai fost aici să mă ridici
Când am căzut lângă fântână-n curte,
Tu să nu uiți c-atunci când ați fost mici
V-am ridicat și împăcat cu un sărut pe frunte.

Și să-ți mai amintești copile ziua despărțirii
Când te-am condus la drum, cu ochii goi,
Și ți-am șoptit plângând de pe peronul gării :
Că poate ne vom revedea…in lumea de apoi.

autor...DORIN DUMITRIU.
sursa foto Mango Music

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog