sâmbătă, 9 mai 2020

MESAJ DE LA PREOT IOAN ...


DRAGII MEI, data trecuta, cand am fost in Sfantul Munte Athos, i-am promis doamnei Eliana Popa, cea care scrie acele poezii minunate (Slava lui Dumnezeu pentru talantul care i l-a dat!) ca-i voi aduce o piatra din Sfantul Munte. Dar, am uitat! Imi cer iertare!
Iar dansa, imi trimise aceste cuvinte:

"Noapte binecuvantata, drag parinte!
Si-as dori si eu o piatra...
Ca v-am mai rugat odată...
Si văd c-ati lasat-o balta! 😂...

O piatra din Sfantul Munte,
Unde-s Haruri mari și multe ,
S-o bagați la buzunar,
Sa o umpleți cu mult Har...".

Eliana Popa

Iar Eliana răspunde la mesaj :

Dragi frați și enoriași,
Ați citit acest mesaj ,
Unde dragul meu părinte,
A zis că mă ține minte !

Daca si-acum va uita,
Mare canon își va lua ,
La plecarea următoare,
Să ne umple un sac mare !

da,da si eu vreau si dacă o să vrem toti să vedem cum se descurcă ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog