sâmbătă, 9 mai 2020

ZÂMBIND ....




ZÂMBIND printre lacrimi am simțit cã durerea e mai micã...
DÃRUIND am simțit cã singurãtatea e mai puțin dureroasã..
.IUBIND am simțit cã nefericirea nu ține pentru totdeauna...
IERTÂND am simțit cã rãnile inimii pot fi vindecate...
RÃBDÂND am simțit cã fiecare clipã este prețioasã...
ASCULTÂND am simțit cã orice om are în inimã dureri ascunse..
RUGÂND am simțit cã Dumnezeu mi-a zâmbit!!!

Vã doresc o zi și un sfârșit de sãptãmânã binecuvântat, scãldat în parfumul florilor și înviorat de ciripitul pãsãrelelor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog