luni, 7 decembrie 2020

Forta intuitiei




Motto:"Intuitia, te ajuta sa stii,
Drumul drept in viata, sa ti-l mentii."



In haosul existent in lumea moderna,
Incerc sa ma regasesc, in linistea eterna.
O fractiune de secunda, atat a trebuit,
Pentru ca totul sa fie trezit.

Eu, un mic nimic, venit
In acest multivers infinit,
Am fost coplesit
Sa aflu despre un inceput si un sfarsit,

Despre tot ce le leaga, la nesfarsit.
Un dar minunat,
Ce si mie, mi s-a dat!
Cheia ce am aflat,

Portile cunoasterii mi le-a descatusat.
Unitatea cu intregul,
A desavarsit secretul!
Forta intuitiei exista in toti,

Declansandu-se doar atunci cand poti,
Sa devii parte din tot ce te inconjoara,
Nelasand nimic, pe dinafara.
Vechile energii nebanuite,

Le vei gasi, nesfarsite:
Te vor strabate
Cu limpeziri ciudat de neasteptate;
Te vor patrunde

Cu mii si mii de unde;
Te vor razbate,
Purtandu-te prin toate.
Nici nu vei stii,

Cat de mult si cum, te vor coplesi!
Din nou, ... si din nou, vei afla si vei stii,
Ca, totul, se afla aici, in mijlocul lumii!

°
Nesselwang, Germany, 07.12.2020, ora 14,05÷14,15


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog