marți, 26 ianuarie 2021

N-am nimic cu tine...

Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană

N-am nimic cu tine...moarte..
Vreau răspuns la o intrebare..
Dacă ai avea copii..
Te intreb...ce ai simți oare?
Daca-ar trebui să pleci..
Și să-ți lasi in urmă...frații..
Nu-i așa c-ai vrea și tu..
Moartea să meargă la alții?
Dacă ai avea o mamă..
Spune-mi......ce i-ai spune tu..
Cum să-i spui c-o boală grea..
Iti macină tot trupul.?
N-am nimic cu tine ...moarte..
Stiu...cu viata... te hrănești..
Dar...să iei moarte...o mamă..
La copil...nu te gândești?
Maria Pintecan...
Dedic aceste versuri...femeilor care se luptă cu boala numită...cancer...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog