luni, 18 octombrie 2021

GATA....AJUNGE...




TU...
Cel ce țara imi lovești...
Și oamenii ii asupresti...
Să te ferească Dumnezeu..
Când s-o trezi poporul meu...

Că oriunde ai fugi...
Românul te va găsi..
Si in gaură de șarpe..
Tot nu vei scăpa de moarte...

Că românul...rabdă...tace..
Până intr-o zi...
Si-apoi poti să stii...străine..
Vai si-amar de tine a fi..

Te-a primit aici în țară...
Da...te-a adoptat...
Si tu ce faci azi...străine...
Muști mâna ce te-a săturat?

Ăsta e pământul țării...
E lăsat din moși strămoși..
Vom muri daca-i nevoie..
Azi îți spunem...GATA...AJUNGE..

Poti pleca de vrei ...străine...
Si te rog să iei cu tine..
Pe toti care au trădat...
Au mințit și au furat...

Plecați toti din țara mea...
Unde-ti vrea...unde-ti putea...
Căci românul se trezeste...
Si pe toți vă potopește...

Nu dau nume... căci vă știți...
Oameni fără Dumnezeu...
Plecati și lăsați în pace...
Neamul si pământul meu..

Maria Pintican...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog