vineri, 7 octombrie 2022

De hlizeala.... Din seria "primita si data mai departe"..




Un ofiter greţos de la brigada antidrog a trecut ieri pe la ferma noastra: "Imi pare rau dar trebuie sa inspectez ferma, sa vad daca nu cumva cultivati droguri ilegale" .
 
"Nici o problema" i-am zis "poti sa cauti unde vrei in afara de campul ala din dreapta". Atunci a scos arogant legitimaţia si mi-a lipit-o de faţa:"Vezi asta? Eu am autoritatea sa caut unde vreau, nu poti sa-mi spui tu unde sa caut si unde nu!!Am incheiat discuţia, ai inţeles?!?".

      "Bine, ma scuzati" i-am raspuns politicos si mi-am vazut de-ale mele. Nu trec 10 minute si-l vad alergand de mama focului pe campul din dreapta urmarit de un mare taur cu spume la gura.Avea ochii iesiti din orbite de panica si urla cat il tinea gura: "Ajutoooor, ajutoooor!!"... Atunci am aruncat sculele din mana, am fugit langa gard si am urlat la el:

 -"Legitimaţia, arata-i legitimaţia ........!!!"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog