vineri, 3 februarie 2023

Doamne...fă ceva cu timpul..



 Doamne...fă ceva cu timpul..
Căci puterile mă lasă..
Curând ...m-așteaptă azilul..
Dar n-aș vrea să plec de-acasă..

O viață am petrecut...
Prin ploi și furtună. .
Și copiii mi-am crescut...
Le-am dat a mea bucătură .

Nu i-am dat să-i crească nimeni..
I-am crescut cu greu...
I-am purtat la înalte școli..
Azi...am ajuns eu...

Singur stau in bătătură. ..
Tare rău mă chinuiesc...
Mănânc câte-o bucătură ..
Mă rog Tatălui Ceresc...

Să mă cheme sus la El..
C-am trăit destul
Azi ..după atâția ani....
O povară am ajuns..

Si n-as vrea ..Ferească Sfântul..
Să ajung intr-un azil..
Vreau să mor în casa în care...
Am crescut de mic copil..

Așa se ruga bătrânul
Care a muncit o viață...
Privea casa ...privea cerul..
Lacrimi ...siroiau pe față.
 
Câți or fi in lumea asta...
Singuri ...părăsiți. .
Iar acum la bătrânețe. .
Așa-s...răsplătiți.
 
Maria Pintican

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog