sâmbătă, 4 februarie 2023

Ruga unui bătrân...

 

În nămoale și în bălți,
Tot țăranul se târăște
Viața lui e tot ca-n cărți,
Cum de mult se povestește.

Nu bate la nici o ușă,
S-a obișnuit asa...
Casa lui e doar o cușcă
Nu are ce reproșa.

Este prea bătrân acum
Să mai lupte în războaie,
Să ceară la domn' primar
O mânuță de pietroaie.

N-are cui să dea un sfat
Cum să meargă-n primărie,
Tinerii din al său sat,
Stau mereu numa-n beție...

Trist în suflet el se roagă:
"Doamne ce s-o mai alege oare ,
Din satul meu Booveni
În secole' viitoare?

Nici clopotele nu mai bat,
Nu se fac nici Liturghii,
Parca totul a-nghețat...
Hristoase ...de ce nu vii?

Jertfă mea Ți-aduc eu Doamne,
Miercurea și Vinerea,
Nu mănânc, chiar de mi-e foame,
Mică e puterea mea.

Bucură pe toți din sat 
cu o floare ce răsare,
Lângă-un proaspăt, bun asfalt...
Și cu toate necesare.

In zile de sărbătoare
Să-ți aducă la altar,
Daruri și Aleluiare,
Slave că nu I-ai uitat.".

Mihaela Stoica-Cucoanes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog