luni, 2 octombrie 2023

. NU MA ABAT NICI MORT DE LA JUMARA! ...

  



(Versuri de Constantin Mosor)

"Un gandacel m-a intrebat aseara,
Daca i-am pus gand rau! Doamne fereste!
Nu ma abat nici mort de la jumara!
Mi-a multumit frumos pe... gandaceste!

Apoi, m-am intalnit cu o furnica!
- Ascunde-ma, te rog! Vine beleaua!
- Cum sa manc eu o vietate mica?
Crezi ca-n zadar am ingrasat purceaua?

Un vierme facea semn cu mana stanga!
Bietul de el, curand va fi faina!
Asa a hotarat mintea natanga,
In care creste creier de gaina!

Vad ca imi tine calea o lacusta!
- Matale esti poet. Mananci lacuste?
- Daca acum m-ar spanzura de lustra,
N-as asculta de mintile inguste!


Si tot mergand, ma striga o radasca!
- Domnule om, aud ca te obliga,
Sa ma mananci, tu cu intreaga "gasca"!
- Tocmai am pus de unt cu mamaliga!"


11 septembrie 2022, Bucuresti.
Sincere felicitari, domnului Constantin Mosor. Mi-a placut taaaare mult poezia.
Si sa zic si eu ceva in versuri: Frunzulita de mohor, Noapte buna, tuturor! Amin si Aliluia!
                                                                                                                          Preot Ioan .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog