miercuri, 7 august 2024

... FLĂMÂNZIRE ....



(autor preot Simeon Sica)

“Faptura mea, Doamne, facuta-i din foame
, Iar lumea intreaga-i, livada cu poame,
Sunt pomii din Rai, ce i-ai dat spre mancare,
Sa pot duce chipul, la asemanare.

Dar, Doamne, am gura-nclestata si muta,
Nimic nu primeste si nici nu m-asculta,
Ucisa-i saraca de-a Sarpelui rana,
Si crede ca moartea-i preadulcea ei hrana.

Cand viata avea, vedea Viata in toate,
Si Viul din viu luminand peste poate,
Si viul launtric si viul din poame,
Hranind - ostoind nesfarsita ei foame.

Din Viu se hranea, din Lumina si Minte,
Din cele ce sunt mai presus de cuvinte,
Adanc asezate in taina din roade
De Cel Ce-i numit, Ratiunea a toate.

In fiece rod era dulce chemare,
Spre multa vedere si spre contemplare,
Urcus in Lumina si in inviere,
Uniti cu Lumina prin Har si-nfiere.

Intoarce-ma Doamne, ca eu nu-s in stare,
Sa fiu, fiu supus, intr-a Ta ascultare,
Si moartea-mi ce-o apar cu reaua-mi voire,
Sa moara-mi cu moartea-Ti, intru rastignire”.

Acolo sus e alta lume,
De-aici, de jos, necunoscuta
, Doar Sfintii ar putea sa spuna,
Acolo-n Rai ce se intampla,

Nimeni de-acolo nu se-ntoarce,
Scrisori, mesaje nu ne scriu,
Dar sigur, c-ar vrea sa ne spuna:
Cat inca, nu e prea tarziu,

Pocaiti-va, postiti,
spovediti-va, impartasindu-va, mantuiti-va!
Acesta-i baiul, manca-v-ar Raiul!

🙏 Dumnezeu si Maica Domnului sa-i dea acestui parinte, Simeon Sica, multa sanatate si mantuire, la intreaga lui familie, enoriasilor dansului si intregului popor roman, crestin ortodox de pretutindeni. Amin si Aliluia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog