luni, 5 august 2024

Pâinea arsă !


                  
 Într-o noapte, mama a preparat cina după o zi grea de muncă.

A pus o farfurie cu ouă, salată și pâine prăjită arsă în fața tatălui meu ... Am observat imediat, pâinea prăjită arsă ... Și, așteptam să văd dacă are să se plângă de asta, dar tatăl meu a început a mânca și mâncând, zâmbind a întrebat cum mi-am petrecut ziua la școală ... Mama i-a cerut scuze tatălui meu pentru pâinea arsă.

Nu voi uita niciodată răspunsul lui către ea:

„Dragă, îmi place pâinea prăjită arsă!”

Mai târziu, când m-am culcat și tatăl meu a venit să mă pupe de noapte bună, l-am întrebat dacă îi place cu adevărat pâinea prăjită arsă.

M-a îmbrățișat și mi-a spus: "Mama ta a avut o zi grea și este foarte obosită. A făcut tot posibilul să ne pregătească această masă, de ce să o învinovățim". Pâinea prăjită arsă nu a rănit niciodată pe nimeni; Dar cuvintele pot fi foarte dureroase! "

Trebuie să știm să apreciem ce fac ceilalți pentru noi, pentru că ceea ce contează este intenția și nimeni nu este perfect.
 
-Web


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog