miercuri, 14 august 2024

De ce câinii trăiesc mai puțin decât oamenii?




Iată răspunsul:

Fiind veterinar, am fost chemat să examinez un câine irlandez de 13 ani pe nume Belker.
Familia câinelui, Ron, soția sa Lisa și Shane, în vârstă de 6 ani, erau foarte atașați de Belker și sperau într-un miracol.
Am examinat câinele și am descoperit că era pe moarte din cauza cancerului. Am spus familiei că nu mai pot face nimic pentru el și m-am oferit să efectuez procedura de eutanasiere la ei acasă.
A doua zi, am simțit sentimentul familiar în gât când Belker a fost înconjurat de familie.

Shane părea atât de calm, mângâia câinele pentru ultima oară și mă întrebam dacă va înțelege ce se întâmplă. În câteva minute, animalul a adormit liniștit, pentru a nu se mai trezi niciodată.

Băiatul părea să accepte tranziția lui Belker fără dificultate. Am stat o clipă și ne-am întrebat de ce nefericitul fapt că viața câinilor este mai scurtă decât cea a oamenilor.
Shane, care ascultase cu atenție, a spus: ''Știu de ce. ''

Ceea ce a spus în continuare m-a surprins: nu auzisem niciodată o explicație mai reconfortantă decât aceasta. Acest moment mi-a schimbat viziunea asupra vieții.
El a spus: ''oamenii vin pe lume pentru a învăța cum să trăiască o viață bună, cum să îi iubească pe ceilalți tot timpul și să fie o persoană bună, eh, ei bine, din moment ce câinii se nasc știind cum să facă toate acestea, nu trebuie să stea atât de mult ca noi''.

Morala poveștii este următoarea:
Dacă un câine ți-ar fi profesor, ai învăța lucruri precum:

* Când cei dragi vin acasă, alergați întotdeauna să-i salutați.

* Niciodată să nu ratezi o ocazie de a ieși la plimbare.

* Permiteți-vă să experimentați aerul proaspăt și vântul.

* Curgeți, săriți și jucați-vă zilnic.

* Amplificați-vă atenția și lăsați oamenii să vă atingă.

* Evitați "mușcăturile" atunci când doar un "mârâit" este suficient.

* În zilele călduroase, întinde-te pe iarbă.

Și nu uitați niciodată: "atunci când cineva are o zi proastă, faceți liniște, așezați-vă aproape și faceți-l să simtă ușor că sunteți acolo...".

Acesta este secretul fericirii pe care, chiar dacă nu ne dăm seama, câinii ne învață în fiecare zi.

- Web

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog