luni, 15 octombrie 2012

SCRISOAREA UNEI MAME BLONDE:




Draga fiule,
Iti scriu aceste randuri ca sa stii ca iti scriu.Daca primesti aceasta scrisoare inseamna ca a ajuns cu bine iar daca nu o primesti,atunci sa ma anunti sa ti-o mai trimit odata.Vremea de aici nu e foarte rea.Saptamana trecuta n-a plouat decat de doua ori:prima data ploaia a tinut 3 zile,iar a doua oara 4 zile.Alaltaieri,a explodat bucataria si tatal tau si
cu mine am zburat din casa.Ce emotie!!Prima oara cand tatal tau si cu mine iesim impreuna undeva.A venit doctorul sa vada daca suntem in regula,si mi-a pus un tub din sticla in gura si mi-a zis sa nu vorbesc 10 minute.Tatal tau s-a oferit sa cumpere tubul ala.Sora ta Julia,cea care s-a casatorit cu sotul ei,a nascut in sfarsit,dar nu stim inca sexul copilului.N-as putea sa-ti spun daca esti unchi sau matusa.Varul tau Paul s-a casatorit si se roaga in fiecare zi in fata sotiei lui.E in zodia fecioara!Nu l-am mai vazut pe unchiul Vasile ala care a murit anul trecut...Cam atat fiule.Nu pot sa iti trec adresa pe plic pentru ca nu o stiu.
P.S.:Daca o vezi pe Margareta,transmite-i salutarile noastre.Daca nu o vezi nu ii spune nimic.
P.P.S.:Aveam de gand sa iti pun si niste bani,dar deja am inchis plicul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog