vineri, 8 februarie 2013

ÎNDRĂGIND ETERUL


sâmbătă, 12 ianuarie 2013

...
ÎNDRĂGIND ETERUL

Vin atras de melodie
Ce-n ureche -mi da chemarea
Gând trimis în depărtarea
Clipei ce-i târzie

Dar degeaba -i frământarea
Că eşti umbră proiectată
Prin imagine purtată
Tu, făptură minunată..
Printre flori plutind eterul
Ca să întăreşti misterul
Însoţind cântarea

Te perinzi multifiinţă
Doar prin poze-'nchipuită
Ce-mi apari ca o ispită
Spre dorinţa infinită
Tu mă porţi urmându-ţi mersul
Unde-i tainic universul
Şi-i calea oprită

Îmi fac planuri socotite
Cum să pot veni la tine
Voind calea ,a ţi-o ţine...
Dar ideile-s puţine
Că nu pot patrunde-n locul
Unde-ţi joci, în poze jocul
Din lumi infinite..

Cibernete căi ascunse
Le pătrund prin biata -mi minte
Prin şuvoaie de cuvinte
Peste gândul cel fierbinte
Netezindu-le cu pana
Să-mi răsară iar morgana
Stându-mi dinainte...

Lunecând uşor în vise
Unde totu-i ce se poate
A le împlini pe toate
Năzuinţa cum socoate
Să te-aştept la întâlnire
Stând pe gându-mi de iubire
Să te aştept... că... poaateee!!!.. ... ....

ANDREI BOTOSANU


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog