sâmbătă, 23 februarie 2013

M-AŞ SCRIE-N PALMA TA


Motto: "Nu puterea marilor sentimente face oamenii superiori, ci durata lor.."Friedrich Nietzsche



M-aş scrie-n palma ta ca un poem
Cu litere de-o şchioapă sau aldine
Să simţi arsura vorbei când te chem
Şi când îţi strig:"Îmi este dor de tine!"

M-aş scrie când cursiv şi când mai rar
Când tremurat, când fără de sfială,
Şi poate-aş fi cel mai cuminte jar
Venit din aurora boreală.

M-aş scrie-n palma ta ca un totem
Căci eu, primordială creatură,
Ştiu doar că-ţi sunt, că-mi eşti, şi că suntem
Două făpturi ce nu cunoaştem ură.

M-aş scrie-n palma ta ca legământ,
Ca zbor celest ce nu cunoaşte moarte,
Şi de-aş purta a nopţilor veşmânt
Ai şti că te-aş iubi şi mai departe.

Când ai dormi m-aş scrie pe obraz,
Prin păr ţi-aş trece fără nicio grabă,
Şi-aş înveli în nuanţe de turcoaz
Iubirea mea, ca ochii tăi s-o vadă.

M-aş scrie-n palma ta ca început
Născut între zăpezile din tâmple
Şi-aş fi unica ploaie ce-a căzut
Căuşul palmei tale ca să-l umple.

M-aş scrie-n palma ta, dar am uitat
Ce litere mă definesc pe mine
Sau n-am ştiut sau nu m-ai învăţat
C-ai vrut doar tu să mă citeşti mai bine.

Luiza-Adriana Grama



http://ro.netlog.com/luizamf2_73/blog/blogid=1563146

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog