duminică, 21 decembrie 2014

Bradutul


Bradutu-n casa l-am impodobit,
Si-aud departe zurgalai,
La geam in fuga am sarit,
Sa vad de au venit colindatori.

Pe geamul inghetat,
Stau stelute adunate,
Incerc cu mana ne-ncetat,
Sa sterg, sa vad in noapte.
Dar frigul rece si-nghetat,
Imi abureste geamul,
Si-o gaura in gheata s-a lasat,
Sa vad afara drumul.
Si deodata poarta s-a lasat,
Deschisa intr-o parte,
Lasand o ceata ce-a intrat,
Sa ne colinde-n noapte.
Suflarea parca a-nghetat,
Cand a-nceput colindul,
Si cantecul m-a fermecat,
Amestecandu-ma cu timpul.
Si-acum bradutul l-am impodobit,
Intr-o casuta-n departare,
Geamul, nu mai ingheata-n timp,
Si nici colindul nu se-aude tare.
Pe masa plina si bogata,
Stau asezate bunatati.
Nu mai au gustul de-altadata,
Nu mai colinda nimeni prin nameti.

 Stefania Rotariu

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog